09 Mayıs 2017 Salı 18:21
RTÜK yandaş kanalları incelemeye fırsat bulamıyor

Referandum öncesinde CHP'ye yönelik saldırgan yayınları ile dikkat çeken yandaş TV kanalları, aralarında Sezgin Tanrıkulu'nun da olduğu CHP'li vekilleri açıkça hedef gösteren yayınlar yaptılar.

Tanrıkulu 27 mart 2014 tarihinde, 24, A Haber, TV Net, TGRT Haber ve Akit TV'yi asılsız ve hedef gösteren yayınları nedeniyle Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'na (RTÜK) şikayet etti.

Başvuruyu inceleyen RTÜK, söz konusu kanallar hakkındaki şikayeti görüşmek üzere sıraya aldı.

RTÜK Başkanı İlhan Yerlikaya imzası ile 17 Nisan 2017 tarihinde Tanrıkulu'na verilen yanıt şöyle:

"Kayıtlı başvurunuza esas teşkil eden "24, TV Net, TGRT Haber, A Haber ve Akit TV" logolu medya hizmet sağlayıcılar tarafından yayınlanan "Kadınlar Meclisi, Yeni Bir Gün, Medya Kritik,Sabah Ajansı, Ajans 13 ve Gün Başlıyor (Haftasonu)" adlı programlar hakkında uzmanlarımız tarafından düzenlenen değerlendirme raporları Üst Kurulumuzda görüşülmek üzere gündem sırasını beklemektedir."

Kaynak: Cumhuriyet.com.tr
Son Güncelleme: 09.05.2017 18:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.