01 Nisan 2011 Cuma 23:11
KİMMİŞ DARBECİ ANLAŞILDI MI?

Zaman Gazetesi ve internet sitesi olan Zaman Online tarafından 29.12.2010 günü yapılan “Darbeci Barodan Balyoza tam destek,” başlıklı haber için daha önce Beyoğlu 5. Sulh Ceza Mahkemesi tarafından verilen cevap ve düzeltme hakkının kullanımı kararına Zaman Gazetesi ve Zaman Online Sorumlu Müdürlerince yapılan itirazlar Beyoğlu Asliye Ceza Mahkemesince reddedildi.

Bu kararlarla Baro’nun yapmış olduğu tekzip başvurusunun yayımlanması kesinleşti.

İstanbul Barosu’nun cevap ve düzeltme metninin ilgili yasalar gereğince tebliğden itibaren Gazete ve İnternet sitesi tarafından yayımlanması gerekiyor.

Bu arada aynı haberden dolayı İstanbul Barosu Başkanlığı tarafından haberi yapan muhabirler, sorumlular ve Zaman Gazetesi imtiyaz sahibi olan Feza Gazetecilik A.Ş. aleyhine manevi tazminat davası açıldı. Bakırköy Asliye Hukuk Mahkemelerinde görülecek davayla, Baro tarafından yapılan haberden dolayı Baro’nun kurumsal saygınlığı ve tüzel kişiliği rencide edildiği gerekçesiyle 25.000 TL manevi tazminat isteminde bulunuldu.

(Onuncuköy)

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.