27 Şubat 2016 Cumartesi 08:40
Yandaş medya çok üzüldü

Anayasa Mahkemesi’nin 3’e karşı 12 oyla kabul ettiği “kişi hürriyeti ve güvenliği hakkı ile basın ve ifade özgürlüklerinin ihlal edildiğine” dair kararın ardından Can Dündar ve Erdem Gül’ün tahliye edilmesi iktidara yakın 8 gazetenin birinci sayfasında yer almadı. 5 gazete ise Dündar ve Gül’ün kararını birinci sayfasına taşıdı.

Erdoğan’a ilan-ı aşkıyla bilinen işadamı Ethem Sancak’ın sahibi olduğu Sancak Medya Grubu’na bağlı Star, Akşam ve Güneş birinci sayfalarında Dündar ve Gül’e ilişkin hak ihlali ve tahliye kararını eleştirdi. Güneş “Casusluk artık serbest’’ başlığıyla manşetten verdiği AYM kararına ilişkin, “AYM bu kararıyla casusluğun suç olmadığına hükmetmiş oldu” dedi. Akşam gazetesi “Can Dündar’a AYM’den jest” başlığını kullandığı haberinde birinci sayfada küçük bir kutu olarak okuyucularına duyurdu. Sabah, Takvim, Bugün, Millet, Yeni Akit, Vahdet, DirilPostası ve Milat, AYM’nin kararını birinci sayfasına taşımadı.

Kaynak: Cumhuriyet.com.tr
Son Güncelleme: 27.02.2016 08:40
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol