28 Mayıs 2016 Cumartesi 11:01
Sağlık Bakanlığı'ndan çok önemli uyarı: Dikkat... İlaçlar karıştı

Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada şöyle denildi:

“Astra Zeneca İlaç San. ve Tic. Ltd. Şti.’nin ruhsatına sahip olduğu ‘Tensinor Tablet 100mg’ adlı ürünün 16A145 (SKT:12/2020) parti numaralısı ile ilgili olarak ürünün ruhsat sahibi firması tarafından, ‘Tensinor 100mg Tablet’ üretimi sırasında hat içine ‘Tensinor 50mg Tablet’ kutusunun karışmış olması sebebiyle piyasada içeriği ve karekod bilgileri ‘Tensinor 100mg Tablet’e ait olan ancak kutusu ‘Tensinor 50mg Tablet’ olarak görünen ürünlerin tespit edildiği bildirilmiştir. Bu nedenle Sağlık Bakanlığı, 1. sınıf A seviyesine tekabül eden nihai kullanıcı seviyesinde geri çekme işlemi uygulama kararı aldı. Karar firmaya bildirildi.” (Habertürk)

Kaynak: Cumhuriyet.com.tr
Son Güncelleme: 28.05.2016 11:01
Anahtar Kelimeler:
HaberHaberlerSağlık
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

banner177