14 Nisan 2016 Perşembe 12:43
Hürriyet Karaman manşeti için üçüncü sayfadan özür diledi

Karaman’da Ensar Vakfı'na ait evlerde kalan 10 çocuğun öğretmenleri M. B. ile ilgili hazırlanan cinsel istismar iddianamesi daha önce medyaya sızmıştı.

Dün Hürriyet Gazetesi'nde Gülden Aydın imzasıyla yayınlanan haberdeki iddianamede, farklılıklar olduğu belirtilmişti.

Haberi yapan Gülden Aydın, bugün okurlarından özür diledi.

Gazetenin internet sitesinden açıklama yapan Aydın, "Hürriyet’te dün yer alan Karaman iddianamesine ilişkin haberimde 'sadece bir çocuğun ifadesinde Ensar Vakfı' geçiyor bilgisine sehven yer verdim. Oysa bu sayı daha fazla. Benden kaynaklanan bu hata nedeniyle okurlar, mağdurlar ve ailelerinden özür dilerim" ifadelerini kullandı.

Hürriyet'in, Ensar Vakfı'nın skandaldaki payını küçük gösteren haberi manşette yer alırken özrün 3. sayfada yer alması da dikkat çekti.

Kaynak: Birgun.net
Son Güncelleme: 14.04.2016 12:43
Anahtar Kelimeler:
InternetAydın
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol