Yeşim TURAN
Yeşim TURAN
28 Mart 2016 Pazartesi 17:52
Seda Sayan'ın programına verilen cezanın gerekçesi açıklandı

ANKARA

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), 'Seda Sayan'ın RTÜK'e şikayeti' başlıklı haberde toprak düzlük iddialara ilişkin, 'Belirtilen ceza, 2 ve 3 Mayıs 2007'de Kanal D'de, hafta arası gelişigüzel sabahleyin gösterilen 'Sabahların Sultanı Seda Sayan' isminde programa, dü ticari markanın duyurulmayan reklamı yapıldığı düşüncesince verilmiştir' açıklamasında bulundu.

RTÜK'ten meydana getirilen mukayyet açıklamada, 'Seda Sayan'ın RTÜK'e şikayeti' başlıklı haberde toprak alan, Sayan'ın '2006 senesinde RTÜK'ün kendisini başörtüsü taktığı düşüncesince cezalandırdığına' müteveccih iddialarının akıllıca bulunmadığı bildirildi.

Belirtilen cezanın, 2 ve 3 Mayıs 2007'de Kanal D'de, sunuculuğunu Seda Sayan'ın yaptığı, hafta arası gelişigüzel sabahleyin gösterilen 'Sabahların Sultanı Seda Sayan' isminde programda dü ticari markanın duyurulmayan reklamı yapıldığı düşüncesince verildiği kaydedilen açıklamada, 'Ne şikayette tamlanan gün doğrudur ne de başörtüsü taktığı düşüncesince ceza verilmiştir. Burada müşterek idrak oluşturulmasına çalışılmaktadır. RTÜK'ün duyurulmayan reklam mevzusundaki hassasiyeti bire müşterek biçimde bitmeme etmektedir.' ifadeleri kullanıldı.

Muhabir: Aynur Ekiz

Kaynak: AA

Son Güncelleme: 28.03.2016 17:52
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol