10 Aralık 2012 Pazartesi 10:54
Denetimli Serbestlikte İmza Kampanyası
6 AY AÇIKTA KALMA ŞARTININ KALKMASI YASA TASARISININ 2013 'E BIRAKILMASINI İSTEMİYORUZ İMZA KAMPANYASI

Hükümlüler ve hükümlü yakınları 6 ay açıkta kalkma şartı yasa tasarısının ertelenmemesini bekliyorlar. Bu taleplerini sanal ortamda imza kampanyası düzelenyerek seslerini duyurmaya çalışıyorlar; 

"Denetimli serbestlik ve 6ay açıkta kalma şartının kaldırılmasına dair tasarının Aralık 2012 sonuna kadar onaylanamsını ve yılbaşına bırakılmamasını istiyoruz.gereğinin yapılmasını arz ederiz.

Saygılarımızla"

Başlatılan imza kampanyası aşağıdaki gibidir. 

http://imzakampanyam.com/6-ay-acikta-kalma-sartinin-kalkmasi-yasa-tasarisinin-2013-e-birakilmasini-istemiyoruz-imza-kampanyasi
Son Güncelleme: 10.12.2012 11:10
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
koray korkmaz 2012-12-13 15:32:46

Arkadaşlar inş sesimizi duyururuz.

Avatar
koray korkmaz 2012-12-13 15:46:39

Arkadaşlar inş sesimizi duyururuz.yasa çıkıcak die bizi heveslendirdiler bugùn yarındediler birde ertelediler.

Avatar
Nilay Nyks 2012-12-16 00:06:39

herkesin desteğini bekliyoruz. Editöre de teşekkürler

Avatar